SATIŞ SONRASI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ  

İŞÇİLİK ÜCRETLERİNİN UYGULANMASI

 
I.
İşçilik ve yedek parça fiyatları, Termikel A.Ş. tarafından belirlenmektedir.
II. Garanti harici ve garanti dahili işçilik ücretlerinde, K.D.V. hariç olup, garanti harici işçilik ücretleri, garanti dahili işçilik ücretinin %30 fazlası hesaplanarak belirlenmiştir.
III. Aşağıda belirtilen servis hizmetleri garanti dışındadır.
· Kullanım hatalarından doğan hasar ve arızalar.
· Yüksek veya düşük voltajlardan kaynaklanan arızalar.
· Yanlış yerleştirme ve kullanımdan kaynaklanan arızalar.
· Ürün kullanma kılavuzu dışında yapılan programlama hataları.
· Düşük su basıncı ve şebeke suyunun fazla kireçli olmasından dolayı kaynaklanan arızalar.
· Termikel A.Ş. yetkili servisleri dışında, başka kişilerce yapılan müdahaleler, Garanti kapsamı dışında tutulacaktır.

· Her ürün arıza ve montaj bandrolüne sahiptir. Düzenlenen cihaz servis formuna yapıştırılması zorunludur. Aksi taktirde bandrolsüz hizmetler kayda alınmayacaktır.

IV. MONTAJ ÜCRETLERİ
· Termikel A.Ş. nin belirlemiş olduğu ürünlere montaj işlemi uygulanır.
· Montaj işlemi bir defaya mahsus ilk kullanım esnasında yapılır. İkinci bir montaj işlemi veya yer değiştirme işleminin ücreti, Tüketiciden talep edilir.
V. TERMİKEL A.Ş. NİN MONTAJ ÜCRETİ VERDİĞİ ÜRÜNLER
· Doğal gazlı set üstü ocaklar.
· Ankastre ocaklar.
· Seran ocaklar.
· Ankastre fırınlar.
· Tam boy fırınlar.
· Mutfak aspiratörleri
· Buzdolapları.
· Çamaşır ve Bulaşık makineleri.
· Doğal gaz sobaları.
· Klimalar, Termikel A.Ş. tarafından tanıtım ve montaj ücretleri karşılanan ürünlerdir.
VI. CİHAZ DEĞİŞİMİ
· Cihaz değişimi yapılan ürünlerde kullanır.
· Ürünlerimize nakliye bedeli verilmez.
· Müşterinin özel istekleri garanti kapsamı dışındadır.
VII. TÜKETİCİ HATASI
· Tüm ürünlerin, aşağıdaki sorunların garanti harici olduğu, montaj ve tanıtım esnasında, tüketiciye anlatılmalıdır. Bu tür işçilik ücretleri müşteriden talep edilir.
· Yanlış kullanım veya program seçimi.
· Ürünün çalışabilmesi için dış bağlantıların gerçekleştirilmemiş olması.
· Tüketicinin ürünü kullanma kılavuzunda verilen değerler dışında kullanması.
· Kumandanın yanlış kullanımı veya yanlış program seçimi.
· Etiket değerlerinin dışındaki voltaj ve frekanslarda kullanılması.
· Tüketicinin tatminsizliği.
· Şehir su şebekelerinden kaynaklanan problemler.
VIII. KİLOMETRE ÜCRETİ
· Belediye hudutları dahilinde Km. ücreti verilmez.
· Belediye hudutları dışında toplam gidiş – dönüş

TERMİKEL AŞ

YETKİLİ SERVİSLERİNİN BU KAİDELERE UYMALARI ÖNEMLE RİCA OLUNUR.

 
| Anasayfa